خانجانی, زینب, فرجی, رضا, فاروقی, پریا. (1394). اثر‌بخشی آموزش خودنظم‎دهی بر کنش‎های اجرایی دانش‎آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 59-51.
زینب خانجانی; رضا فرجی; پریا فاروقی. "اثر‌بخشی آموزش خودنظم‎دهی بر کنش‎های اجرایی دانش‎آموزان با ناتوانی‌های یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1394, 59-51.
خانجانی, زینب, فرجی, رضا, فاروقی, پریا. (1394). 'اثر‌بخشی آموزش خودنظم‎دهی بر کنش‎های اجرایی دانش‎آموزان با ناتوانی‌های یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 59-51.
خانجانی, زینب, فرجی, رضا, فاروقی, پریا. اثر‌بخشی آموزش خودنظم‎دهی بر کنش‎های اجرایی دانش‎آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 12(45): 59-51.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب