Abbasian, Gholam-Reza, Rahmani, Fatemeh. (1393). Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(2), 71-83.
Gholam-Reza Abbasian; Fatemeh Rahmani. "Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 2, 1393, 71-83.
Abbasian, Gholam-Reza, Rahmani, Fatemeh. (1393). 'Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(2), pp. 71-83.
Abbasian, Gholam-Reza, Rahmani, Fatemeh. Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 4(2): 71-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب