علیشیری, بهرام, فتره بنابی, محمد علی, عبداللهی, حمیده. (1391). بررسی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 23-31.
بهرام علیشیری; محمد علی فتره بنابی; حمیده عبداللهی. "بررسی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1391, 23-31.
علیشیری, بهرام, فتره بنابی, محمد علی, عبداللهی, حمیده. (1391). 'بررسی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 23-31.
علیشیری, بهرام, فتره بنابی, محمد علی, عبداللهی, حمیده. بررسی تاثیر بنیان های بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 3(1): 23-31.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب