اکرمی, لیلا, قمرانی, امیر, آقالر, صدیقه. (1394). اثر بخشی آموزش فلسفه به شیوة حلقة کندوکاو بر پرسش‌گری و نگرش به خلاقیت در دانش‌‌آموزان نابینا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(4), 71-88.
لیلا اکرمی; امیر قمرانی; صدیقه آقالر. "اثر بخشی آموزش فلسفه به شیوة حلقة کندوکاو بر پرسش‌گری و نگرش به خلاقیت در دانش‌‌آموزان نابینا". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 4, 1394, 71-88.
اکرمی, لیلا, قمرانی, امیر, آقالر, صدیقه. (1394). 'اثر بخشی آموزش فلسفه به شیوة حلقة کندوکاو بر پرسش‌گری و نگرش به خلاقیت در دانش‌‌آموزان نابینا', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(4), pp. 71-88.
اکرمی, لیلا, قمرانی, امیر, آقالر, صدیقه. اثر بخشی آموزش فلسفه به شیوة حلقة کندوکاو بر پرسش‌گری و نگرش به خلاقیت در دانش‌‌آموزان نابینا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 4(4): 71-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب