Sardar Donighi, Soheila, Nour Mohammadi, Ehsan. (1394). A Model for Factors Affecting on Online Purchase Intention Raja Company Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 17-45.
Soheila Sardar Donighi; Ehsan Nour Mohammadi. "A Model for Factors Affecting on Online Purchase Intention Raja Company Case Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1394, 17-45.
Sardar Donighi, Soheila, Nour Mohammadi, Ehsan. (1394). 'A Model for Factors Affecting on Online Purchase Intention Raja Company Case Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 17-45.
Sardar Donighi, Soheila, Nour Mohammadi, Ehsan. A Model for Factors Affecting on Online Purchase Intention Raja Company Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 1(2): 17-45.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب