Hosseini, Monireh, Firouzi, Farnoush. (1394). Measuring Customer Acquisition Value: A Comprehensive Approach to Customer Equity. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 1-13.
Monireh Hosseini; Farnoush Firouzi. "Measuring Customer Acquisition Value: A Comprehensive Approach to Customer Equity". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1394, 1-13.
Hosseini, Monireh, Firouzi, Farnoush. (1394). 'Measuring Customer Acquisition Value: A Comprehensive Approach to Customer Equity', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 1-13.
Hosseini, Monireh, Firouzi, Farnoush. Measuring Customer Acquisition Value: A Comprehensive Approach to Customer Equity. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 1(4): 1-13.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب