| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,629,514 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,301,245 |
بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد | ||
| فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری دانشگاه آزاد واحد بجنورد | ||
| مقاله 6، دوره 3، شماره 11، تیر 1386، صفحه 1-18 اصل مقاله (1.21 M) | ||
| نوع مقاله: پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| دکتر محمدرضا کرامتی1؛ دکتر محمود قربانی2؛ اشرف لازمی3؛ خدیجه باردبارجاوید4 | ||
| 1استادیار دانشگاه تهران | ||
| 2استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد | ||
| 3دبیر آموزش و پرورش منطقه 2 | ||
| 4کارشناس ارشد مدیریت آموزشی | ||
| چکیده | ||
| سؤال اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین دیدگاه معلمان و مدیران مـدارس نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد معلمان تفاوت وجود دارد. جامعـه آمـاری کلیـه مدیران و معلمان مدارس راهنمایی منطقه تبادکان (1749 نفر) بودند که تعداد 100 نفر بـه صورت تصادفی انتخاب شـدند. در تجزیـه و تحلیـل داده هـا از آزمـونt و آزمـون لـون استفاده شد. نتایج نشان داد بین دیدگاه معلمان و مدیران تفاوت معنی داری وجود دارد ومدیران نسبت به اهداف، روشها، محتوا، معیارها و استانداردها، شایـستگی ارزشـیابان واستفاده از نتایج ارزشیابی دیدگاه مثبت تری دارند. | ||
| کلیدواژهها | ||
| نظام ارزشیابی عملکرد؛ معلم؛ مدیر مدرسه؛ دیدگاه | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 629 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 279 |
||