فخیمی آذر, سیروس, اکبری ونه آباد, مرتضی, رسولی, رضا. (1390). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1(16)بهار), 79-106.
سیروس فخیمی آذر; مرتضی اکبری ونه آباد; رضا رسولی. "بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 1(16)بهار, 1390, 79-106.
فخیمی آذر, سیروس, اکبری ونه آباد, مرتضی, رسولی, رضا. (1390). 'بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1(16)بهار), pp. 79-106.
فخیمی آذر, سیروس, اکبری ونه آباد, مرتضی, رسولی, رضا. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 5(1(16)بهار): 79-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب