صادقی, موسی, سبحانی, محمدصادق, رهنورد, فرج اله. (1390). تحلیل اثربخشی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برنامه‌ریزی استراتژیک (مطالعه موردی بانک‌ها). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3(18)پاییز), 25-52.
موسی صادقی; محمدصادق سبحانی; فرج اله رهنورد. "تحلیل اثربخشی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برنامه‌ریزی استراتژیک (مطالعه موردی بانک‌ها)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 3(18)پاییز, 1390, 25-52.
صادقی, موسی, سبحانی, محمدصادق, رهنورد, فرج اله. (1390). 'تحلیل اثربخشی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برنامه‌ریزی استراتژیک (مطالعه موردی بانک‌ها)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3(18)پاییز), pp. 25-52.
صادقی, موسی, سبحانی, محمدصادق, رهنورد, فرج اله. تحلیل اثربخشی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برنامه‌ریزی استراتژیک (مطالعه موردی بانک‌ها). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 5(3(18)پاییز): 25-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب