دانیالی ده حوض, محمود, مردانی, ایوب, انصاری, منوچهر, رحمانی یوشانلویی, حسین. (1390). مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3(18)پاییز), 53-76.
محمود دانیالی ده حوض; ایوب مردانی; منوچهر انصاری; حسین رحمانی یوشانلویی. "مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 3(18)پاییز, 1390, 53-76.
دانیالی ده حوض, محمود, مردانی, ایوب, انصاری, منوچهر, رحمانی یوشانلویی, حسین. (1390). 'مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3(18)پاییز), pp. 53-76.
دانیالی ده حوض, محمود, مردانی, ایوب, انصاری, منوچهر, رحمانی یوشانلویی, حسین. مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 5(3(18)پاییز): 53-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب