عماری, حسین, زنده دل, احمد. (1391). ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1(20)بهار), 59-78.
حسین عماری; احمد زنده دل. "ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 1(20)بهار, 1391, 59-78.
عماری, حسین, زنده دل, احمد. (1391). 'ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1(20)بهار), pp. 59-78.
عماری, حسین, زنده دل, احمد. ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 6(1(20)بهار): 59-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب