فاریابی, محمد, محمودی, محمود. (1392). سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2(25)تابستان), 143-166.
محمد فاریابی; محمود محمودی. "سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 2(25)تابستان, 1392, 143-166.
فاریابی, محمد, محمودی, محمود. (1392). 'سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2(25)تابستان), pp. 143-166.
فاریابی, محمد, محمودی, محمود. سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 7(2(25)تابستان): 143-166.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب