Seifoori, Zohreh. (1391). Enhancing Reading Comprehension via Metacognitive Strategy Training: Gender and Discipline Variation. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(11), 134-157.
Zohreh Zohreh Seifoori. "Enhancing Reading Comprehension via Metacognitive Strategy Training: Gender and Discipline Variation". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 11, 1391, 134-157.
Seifoori, Zohreh. (1391). 'Enhancing Reading Comprehension via Metacognitive Strategy Training: Gender and Discipline Variation', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(11), pp. 134-157.
Seifoori, Zohreh. Enhancing Reading Comprehension via Metacognitive Strategy Training: Gender and Discipline Variation. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 5(11): 134-157.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب