. (1394). بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), 104-125.
. "بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 15, 1394, 104-125.
. (1394). 'بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), pp. 104-125.
. بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی(p4) در افزایش جذب گردشگر (مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 4(15): 104-125.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب