Ranjbaran Oskouei, Shabnam, Ramezani, Abolfazl. (1390). The Effect of Emotionality and Openness to Experience on Vocabulary Learning Strategies of Iranian EFL Students. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(9), 152-174.
Shabnam Ranjbaran Oskouei; Abolfazl Ramezani. "The Effect of Emotionality and Openness to Experience on Vocabulary Learning Strategies of Iranian EFL Students". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 9, 1390, 152-174.
Ranjbaran Oskouei, Shabnam, Ramezani, Abolfazl. (1390). 'The Effect of Emotionality and Openness to Experience on Vocabulary Learning Strategies of Iranian EFL Students', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(9), pp. 152-174.
Ranjbaran Oskouei, Shabnam, Ramezani, Abolfazl. The Effect of Emotionality and Openness to Experience on Vocabulary Learning Strategies of Iranian EFL Students. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 4(9): 152-174.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب