Heidari, Farrokhlagha. (1389). The Effect of Multi-step Oral-revision Processes on Iranian EFL Learners’ Argumentative Writing Achievement. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), 78-98.
Farrokhlagha Heidari. "The Effect of Multi-step Oral-revision Processes on Iranian EFL Learners’ Argumentative Writing Achievement". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 8, 1389, 78-98.
Heidari, Farrokhlagha. (1389). 'The Effect of Multi-step Oral-revision Processes on Iranian EFL Learners’ Argumentative Writing Achievement', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), pp. 78-98.
Heidari, Farrokhlagha. The Effect of Multi-step Oral-revision Processes on Iranian EFL Learners’ Argumentative Writing Achievement. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 4(8): 78-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب