Torabi, Mohammad Ali, Gholinia, Elham. (1389). The Effect of Teaching Cognitive and Metacognitive Strategies on Reading Comprehension Ability. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), 208-227.
Mohammad Ali Torabi; Elham Gholinia. "The Effect of Teaching Cognitive and Metacognitive Strategies on Reading Comprehension Ability". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 8, 1389, 208-227.
Torabi, Mohammad Ali, Gholinia, Elham. (1389). 'The Effect of Teaching Cognitive and Metacognitive Strategies on Reading Comprehension Ability', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), pp. 208-227.
Torabi, Mohammad Ali, Gholinia, Elham. The Effect of Teaching Cognitive and Metacognitive Strategies on Reading Comprehension Ability. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 4(8): 208-227.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب