حریری, نجلا, شاهوار, شبنم. (1389). سنجش کیفیت خدمات کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتی از دیدگاه گروه های کاربران با استفاده از ابزار لیب‌کوآل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), 25-36.
نجلا حریری; شبنم شاهوار. "سنجش کیفیت خدمات کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتی از دیدگاه گروه های کاربران با استفاده از ابزار لیب‌کوآل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 9, 1389, 25-36.
حریری, نجلا, شاهوار, شبنم. (1389). 'سنجش کیفیت خدمات کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتی از دیدگاه گروه های کاربران با استفاده از ابزار لیب‌کوآل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(9), pp. 25-36.
حریری, نجلا, شاهوار, شبنم. سنجش کیفیت خدمات کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتی از دیدگاه گروه های کاربران با استفاده از ابزار لیب‌کوآل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 3(9): 25-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب