قلی پور سلیمانی, علی. (1388). اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), 157-178.
علی قلی پور سلیمانی. "اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 8, 1388, 157-178.
قلی پور سلیمانی, علی. (1388). 'اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(8), pp. 157-178.
قلی پور سلیمانی, علی. اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی صنعت هتلداری به روش AHP (مطالعه موردی: استان گیلان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 4(8): 157-178.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب