Farhangi, Aliakbar, Taati, Leila. (1394). A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 02(07), 6-20.
Aliakbar Farhangi; Leila Taati. "A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 02, 07, 1394, 6-20.
Farhangi, Aliakbar, Taati, Leila. (1394). 'A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 02(07), pp. 6-20.
Farhangi, Aliakbar, Taati, Leila. A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 02(07): 6-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب