مرادی, مهسا, علی آبادی, خدیجه, درتاج, فریبرز. (1392). مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله‌ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 19-38.
مهسا مرادی; خدیجه علی آبادی; فریبرز درتاج. "مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله‌ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1392, 19-38.
مرادی, مهسا, علی آبادی, خدیجه, درتاج, فریبرز. (1392). 'مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله‌ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 19-38.
مرادی, مهسا, علی آبادی, خدیجه, درتاج, فریبرز. مقایسه تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله‌ای بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 3(1): 19-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب