Farhangi, Aliakbar, Taati, leila. (1392). A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 03(09), 5-18.
Aliakbar Farhangi; leila Taati. "A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 03, 09, 1392, 5-18.
Farhangi, Aliakbar, Taati, leila. (1392). 'A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 03(09), pp. 5-18.
Farhangi, Aliakbar, Taati, leila. A Socio-Cultural Marketing Approach to Managing TV Advertisements. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 03(09): 5-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب