Modirkhamene, Sima, Bahmani, Maryam. (1387). Meta-Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension among Iranian EFL Learners of Varying Levels of Proficiency. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 91-108.
Sima Modirkhamene; Maryam Bahmani. "Meta-Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension among Iranian EFL Learners of Varying Levels of Proficiency". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1387, 91-108.
Modirkhamene, Sima, Bahmani, Maryam. (1387). 'Meta-Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension among Iranian EFL Learners of Varying Levels of Proficiency', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 91-108.
Modirkhamene, Sima, Bahmani, Maryam. Meta-Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension among Iranian EFL Learners of Varying Levels of Proficiency. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1387; 1(3): 91-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب