Ansari, Tooba, Dehghanan, Hamed. (1395). Impact of Market Orientation and Innovation on Entrepreneurship and Value Creation for Customers in Food Industry’ SMEs. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), 369-376.
Tooba Ansari; Hamed Dehghanan. "Impact of Market Orientation and Innovation on Entrepreneurship and Value Creation for Customers in Food Industry’ SMEs". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 3, 1395, 369-376.
Ansari, Tooba, Dehghanan, Hamed. (1395). 'Impact of Market Orientation and Innovation on Entrepreneurship and Value Creation for Customers in Food Industry’ SMEs', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), pp. 369-376.
Ansari, Tooba, Dehghanan, Hamed. Impact of Market Orientation and Innovation on Entrepreneurship and Value Creation for Customers in Food Industry’ SMEs. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 6(3): 369-376.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب