رحمت‌نژاد, اصغر, صمدی, مهران. (1394). مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(28), 41-56.
اصغر رحمت‌نژاد; مهران صمدی. "مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 28, 1394, 41-56.
رحمت‌نژاد, اصغر, صمدی, مهران. (1394). 'مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(28), pp. 41-56.
رحمت‌نژاد, اصغر, صمدی, مهران. مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 8(28): 41-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب