. (1394). مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(28), 41-56.
. "مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 28, 1394, 41-56.
. (1394). 'مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(28), pp. 41-56.
. مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان اثربخشی سازمانی از دیدگاه کارکنان شعب بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 8(28): 41-56.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.