راهنورد, بابک, محمدخانی, کامران, فرهنگی, علی اکبر, محمد داودی, امیر حسین. (1395). تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(60), 87-113.
بابک راهنورد; کامران محمدخانی; علی اکبر فرهنگی; امیر حسین محمد داودی. "تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 60, 1395, 87-113.
راهنورد, بابک, محمدخانی, کامران, فرهنگی, علی اکبر, محمد داودی, امیر حسین. (1395). 'تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(60), pp. 87-113.
راهنورد, بابک, محمدخانی, کامران, فرهنگی, علی اکبر, محمد داودی, امیر حسین. تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 22(60): 87-113.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب