. (1391). اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 33-56.
. "اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1391, 33-56.
. (1391). 'اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 33-56.
. اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(14): 33-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب