نوربخش, سید کامران, رستمی, نفیسه. (1395). شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(27), 65-80.
سید کامران نوربخش; نفیسه رستمی. "شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 27, 1395, 65-80.
نوربخش, سید کامران, رستمی, نفیسه. (1395). 'شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(27), pp. 65-80.
نوربخش, سید کامران, رستمی, نفیسه. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 7(27): 65-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب