نوربخش, کامران, طاهری, روح‌الله, قباخلو, حامد. (1394). بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(26), 117-139.
کامران نوربخش; روح‌الله طاهری; حامد قباخلو. "بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 26, 1394, 117-139.
نوربخش, کامران, طاهری, روح‌الله, قباخلو, حامد. (1394). 'بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(26), pp. 117-139.
نوربخش, کامران, طاهری, روح‌الله, قباخلو, حامد. بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(26): 117-139.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب