حسن زاده دوگوری, مهرداد, سیدرضوی, لیلا. (1393). بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), 49-70.
مهرداد حسن زاده دوگوری; لیلا سیدرضوی. "بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 24, 1393, 49-70.
حسن زاده دوگوری, مهرداد, سیدرضوی, لیلا. (1393). 'بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), pp. 49-70.
حسن زاده دوگوری, مهرداد, سیدرضوی, لیلا. بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(24): 49-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب