صالح اردستانی, عباس, صادقی مقدم, محمدرضا, ابوترابی فرد, سید یاسر مهدی. (1393). ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), 109-137.
عباس صالح اردستانی; محمدرضا صادقی مقدم; سید یاسر مهدی ابوترابی فرد. "ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 24, 1393, 109-137.
صالح اردستانی, عباس, صادقی مقدم, محمدرضا, ابوترابی فرد, سید یاسر مهدی. (1393). 'ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), pp. 109-137.
صالح اردستانی, عباس, صادقی مقدم, محمدرضا, ابوترابی فرد, سید یاسر مهدی. ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(24): 109-137.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب