نوربخش, سیدکامران, سواررخش, محمود. (1393). بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(21), 31-52.
سیدکامران نوربخش; محمود سواررخش. "بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 21, 1393, 31-52.
نوربخش, سیدکامران, سواررخش, محمود. (1393). 'بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(21), pp. 31-52.
نوربخش, سیدکامران, سواررخش, محمود. بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(21): 31-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب