قاسمی, بهروز, جمشیدی اوانکی, مینا, هژبریان, سارا. (1392). بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(20), 59-73.
بهروز قاسمی; مینا جمشیدی اوانکی; سارا هژبریان. "بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 20, 1392, 59-73.
قاسمی, بهروز, جمشیدی اوانکی, مینا, هژبریان, سارا. (1392). 'بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(20), pp. 59-73.
قاسمی, بهروز, جمشیدی اوانکی, مینا, هژبریان, سارا. بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(20): 59-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب