. (1392). تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(17), 47-63.
. "تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 17, 1392, 47-63.
. (1392). 'تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(17), pp. 47-63.
. تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(17): 47-63.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب