Sharifi, Ali, Homayounfar, Mahdi. (1395). An analysis of factors affecting on customers’ adoption of internet-banking services using the graph theory. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), 47-58.
Ali Sharifi; Mahdi Homayounfar. "An analysis of factors affecting on customers’ adoption of internet-banking services using the graph theory". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 1, 1395, 47-58.
Sharifi, Ali, Homayounfar, Mahdi. (1395). 'An analysis of factors affecting on customers’ adoption of internet-banking services using the graph theory', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), pp. 47-58.
Sharifi, Ali, Homayounfar, Mahdi. An analysis of factors affecting on customers’ adoption of internet-banking services using the graph theory. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(1): 47-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب