. (1391). ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 83-104.
. "ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1391, 83-104.
. (1391). 'ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 83-104.
. ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(14): 83-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب