. (1391). بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 219-236.
. "بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1391, 219-236.
. (1391). 'بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 219-236.
. بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(14): 219-236.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب