. (1391). شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 237-259.
. "شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1391, 237-259.
. (1391). 'شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 237-259.
. شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(14): 237-259.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب