. (1391). تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 301-329.
. "تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1391, 301-329.
. (1391). 'تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 301-329.
. تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(14): 301-329.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب