. (1391). تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), 156-180.
. "تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 15, 1391, 156-180.
. (1391). 'تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), pp. 156-180.
. تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(15): 156-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب