خانباشی, محمد, بستان منش, غلامرضا. (1395). نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 1-35.
محمد خانباشی; غلامرضا بستان منش. "نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1395, 1-35.
خانباشی, محمد, بستان منش, غلامرضا. (1395). 'نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 1-35.
خانباشی, محمد, بستان منش, غلامرضا. نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 4(14): 1-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب