دادگران, سید محمد, علی شریفی, مهدی. (1395). بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), 131-155.
سید محمد دادگران; مهدی علی شریفی. "بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 14, 1395, 131-155.
دادگران, سید محمد, علی شریفی, مهدی. (1395). 'بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(14), pp. 131-155.
دادگران, سید محمد, علی شریفی, مهدی. بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 4(14): 131-155.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب