. (1395). نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(20), 1-18.
. "نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 20, 1395, 1-18.
. (1395). 'نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(20), pp. 1-18.
. نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 5(20): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب