نیازآذری, کیومرث, بریمانی, ابوالقاسم, داداشی, تیمور. (1392). بررسی میزان رضایت مندی مشترکان از کیفیت ارائه خدمات مبتنی بر معیارهای طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت آب و فاضلاب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(36), 61-76.
کیومرث نیازآذری; ابوالقاسم بریمانی; تیمور داداشی. "بررسی میزان رضایت مندی مشترکان از کیفیت ارائه خدمات مبتنی بر معیارهای طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت آب و فاضلاب". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 36, 1392, 61-76.
نیازآذری, کیومرث, بریمانی, ابوالقاسم, داداشی, تیمور. (1392). 'بررسی میزان رضایت مندی مشترکان از کیفیت ارائه خدمات مبتنی بر معیارهای طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت آب و فاضلاب', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(36), pp. 61-76.
نیازآذری, کیومرث, بریمانی, ابوالقاسم, داداشی, تیمور. بررسی میزان رضایت مندی مشترکان از کیفیت ارائه خدمات مبتنی بر معیارهای طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت آب و فاضلاب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 8(36): 61-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب