حاتمی, عباس, مفتاح, نیوشا. (1391). بررسی رابطه بین ابزارهای ترفیع تجاری و وفاداری مشتریان بانک ها (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی استان گلستان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 45-56.
عباس حاتمی; نیوشا مفتاح. "بررسی رابطه بین ابزارهای ترفیع تجاری و وفاداری مشتریان بانک ها (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی استان گلستان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1391, 45-56.
حاتمی, عباس, مفتاح, نیوشا. (1391). 'بررسی رابطه بین ابزارهای ترفیع تجاری و وفاداری مشتریان بانک ها (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی استان گلستان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 45-56.
حاتمی, عباس, مفتاح, نیوشا. بررسی رابطه بین ابزارهای ترفیع تجاری و وفاداری مشتریان بانک ها (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی استان گلستان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 1(2): 45-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب