علیپور, مهرداد, حلاج محمدی, محمد, اجاقلو, موسی. (1392). بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 133-154.
مهرداد علیپور; محمد حلاج محمدی; موسی اجاقلو. "بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1392, 133-154.
علیپور, مهرداد, حلاج محمدی, محمد, اجاقلو, موسی. (1392). 'بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 133-154.
علیپور, مهرداد, حلاج محمدی, محمد, اجاقلو, موسی. بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 2(2): 133-154.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب