خلیلی, نصر اله, سلامی, محمد علی. (1392). بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 155-180.
نصر اله خلیلی; محمد علی سلامی. "بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1392, 155-180.
خلیلی, نصر اله, سلامی, محمد علی. (1392). 'بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 155-180.
خلیلی, نصر اله, سلامی, محمد علی. بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 2(2): 155-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب