ناهید, ناصر, احسانی, رحیم, هاشم نیا, شهرام. (1392). سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 1-10.
ناصر ناهید; رحیم احسانی; شهرام هاشم نیا. "سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1392, 1-10.
ناهید, ناصر, احسانی, رحیم, هاشم نیا, شهرام. (1392). 'سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 1-10.
ناهید, ناصر, احسانی, رحیم, هاشم نیا, شهرام. سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 2(3): 1-10.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب