ایزد پناه, نجمه, یعقوبی پور, علی. (1392). رابطه چابکی سازمانی و رضایت مندی مشتری در ادارات دولتی شهر بافت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), 37-47.
نجمه ایزد پناه; علی یعقوبی پور. "رابطه چابکی سازمانی و رضایت مندی مشتری در ادارات دولتی شهر بافت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 4, 1392, 37-47.
ایزد پناه, نجمه, یعقوبی پور, علی. (1392). 'رابطه چابکی سازمانی و رضایت مندی مشتری در ادارات دولتی شهر بافت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(4), pp. 37-47.
ایزد پناه, نجمه, یعقوبی پور, علی. رابطه چابکی سازمانی و رضایت مندی مشتری در ادارات دولتی شهر بافت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 2(4): 37-47.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب