شاهرودی, دکتر کامبیز, رکن شریفی, امیر, رضامهدی, مجتبی. (1388). رابطه بین عوامل اجتماعی- جمعیتی و محرک‌های غذایی جوانان مطابق با رویکرد بازاریابی اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), -.
دکتر کامبیز شاهرودی; امیر رکن شریفی; مجتبی رضامهدی. "رابطه بین عوامل اجتماعی- جمعیتی و محرک‌های غذایی جوانان مطابق با رویکرد بازاریابی اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 2, 1388, -.
شاهرودی, دکتر کامبیز, رکن شریفی, امیر, رضامهدی, مجتبی. (1388). 'رابطه بین عوامل اجتماعی- جمعیتی و محرک‌های غذایی جوانان مطابق با رویکرد بازاریابی اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), pp. -.
شاهرودی, دکتر کامبیز, رکن شریفی, امیر, رضامهدی, مجتبی. رابطه بین عوامل اجتماعی- جمعیتی و محرک‌های غذایی جوانان مطابق با رویکرد بازاریابی اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 5(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب